معماری
خانه / دسته‌بندی نشده / تمام راه‌ های مواصلاتی بامیان باز گردید

تمام راه‌ های مواصلاتی بامیان باز گردید

کابل گهیځ نیوز (  ۹  حوت ۱۴۰۲):

بر اساس خبر گهیځ نیوز مسوولان در ریاست فواید عامه این ولایت گفته اند، که تمام راه‌ های مواصلاتی این ولایت به ولسوالی‌های هشت‌گانه‌ آن و سایر ولایات همجوار که در اثر برف‌ باری و طوفان‌ های اخیر به روی ترافیک مسدود شده‌ بود، دوباره باز گردیده است.

رییس فواید عامه بامیان افزوده است، که مسیرهای کوتل قوناق مرز میان بامیان و دایکندی، کوتل شاتو مرز میان ولسوالی‌ های یکاولنگ نمبر ۱ و پنجاب، کوتل آبقول کرمان که ولایت بامیان را با غور وصل می‌ سازد و مسیر ورس پل بند شوی که بامیان را با میدان وردگ وصل می‌کند، به اثر باد کویه و طوفان مسدود شده بودند، که حال دوباره به روی عابرین و وسایط باز گردیده است.

وی همچنان اضافه می‌ کند، که مسیر بامیان_کابل از  طریق کوتل حاجیگگ نیز که در اثر طوفان موقتاً به روی وسایط مسدود شده بود، که حال باز گردیده و کار برای عریض‌ سازی سرک جریان دارد.

به گفته مسوولان در مسیر کوتل آقرباط که مرکز بامیان را با ولسوالی سیغان وصل می‌سازد، نیز یخ‌ شکنی و خاک‌ پاشی جریان دارد، تا مشکلات رانندگان وسایط این مسیر به کلی حل گردد.

ــــــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس