معماری
خانه / ژورنالیزم / هیأتی گهیځ با رئیس دانشکده ژورنالیزم و ارتباطات دانشگاه هرات ملاقات کرد

هیأتی گهیځ با رئیس دانشکده ژورنالیزم و ارتباطات دانشگاه هرات ملاقات کرد

هیأتی از انجمن نویسندگان و ژورنالیستان گهیځ، ضمن دیداری با پوهنمل دکتور نجیب الرحمن حدید، رئیس دانشکده ژورنالیزم و ارتباطات دانشگاه هرات، روی همکاری دو جانبه بحث و گفتگو کرد.
در این دیدار که هفته گذشته (۱۳۹۷/۹/۷) صورت گرفت،محترم احمدضیاء رحیمزی مسؤول ارتباطات انجمن گهیځ و محترم استاد عبدالبصیر دانشیار بختیار استاد این دانشکده و مسؤول انجمن گهیځ در ولایت هرات و حوزه جنوب غرب کشور حضور داشتند، نخست از انجمن گهیځ و فعالیت های آن به رئیس دانشکده ژورنالیزم و ارتباطات دانشگاه هرات معلومات ارائه شد و همچنان شماره ی نخست گاهنامه گهیځ به ایشان تقدیم ګردید.
ضمن این دیدار مختصر، آقای حدید از فعالیت های انجمن ابراز خرسندی نموده و نقش انجمن ها و اتحادیه های خبرنگاران را در دفاع از ژورنالیستان و دست اندرکاران رسانه یی مؤثر خواندند.
همچنان در این نشست روی امضای یک تفاهمنامه همکاری های دو جانبه بین انجمن و دانشکده ژورنالیزم و ارتباطات هرات بحث صورت گرفت و توافق شد تا روی یک مسوده کار صورت گرفته بعد از توافق از سوی هردو جانب امضاء گردد.
در اخیر مسوول ارتباطات انجمن گهیځ از دکتور نجیب الرحمن حدید رئیس دانشکده ژورنالیزم و ارتباطات هرات، ابراز قدردانی کرد که با وجود مصروفیت ها و نخستین روز امتحانات در دانشکده، با هیأت انجمن ملاقات کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس