معماری
خانه / ګهیځ نیوز / سیاست / قصر سفید قصد وضع تحریم های جدیدی را علیه ایران دارد

قصر سفید قصد وضع تحریم های جدیدی را علیه ایران دارد

کابل گهیځ نیوز ( ۲۹حمل ۱۴۰۳):

پس از حمله بی‌سابقه ایران به اسرائیل که اواخر هفته گذشته صورت گرفت، قصر سفید اعلام کرد که امریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران وضع خواهد کرد.

این موضوع را “جیک سالیوان”، مشاور امنیت ملی امریکا اظهار داشته و می گوید که امکان دار در روزهای آینده، ایالات متحده تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کند.

سالیوان افزود که این تحریم‌ها شامل برنامه‌های طیارات و راکت، سپاه پاسداران و وزارت دفاع ایران خواهد بود .

وی به همین گونه افزود که ما از متحدان و شرکای خود هم انتظار داریم تا به زودی تحریم‌هایی را علیه ایران اعمال کنند و تأکید کرد که تحریم‌های جدید علیه ایران را در راستای مهار ساختن ظرفیت‌های نظامی آن کشور به کار می برد.

مشاور امنیت ملی امریکا همچنان افزود که واشنگتن بیش از ۶۰۰ فرد و نهاد وابسته به ایران را به دلیل ارتباط با تروریزم، تأمین مالی تروریزم، سایر اشکال تجارت غیرقانونی، نقض وحشتناک حقوق بشر و حمایت از گروه‌های تروریستی نیابتی تحریم کرده است.

او تأکید کرد که نیروهای امریکایی آمادگی خود را برای مقابله با هرگونه حملات جدید طیارات بدون سرنشین و راکتی ایران افزایش خواهند داد.

این در حالیست که ایران پس از حمله اسرائیل بر قونسلگری ایران در دمشق و کشتن برخی از فرماندهان سپاه پاسداران، بیش از ۳۰۰ راکت و طیارات بی سرنشین را به سمت اسرائیل پرتاب کرد.

ــــــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس