معماری
خانه / اعلامیه / اعلامیه انجمن گهیځ راجع به انفجار در مرکز فرهنگی تبیان

اعلامیه انجمن گهیځ راجع به انفجار در مرکز فرهنگی تبیان

با دریغ و درد که امروز بار دیگر جامعه رسانه یی کشور داغدار شد و بار دیگر سرزمین خسته از جنگ، آشوب و خون ریزی در سوگ چند عزیز رسانه یی خود نشست!
اطلاعات واصله از رسانه ها حاکی است که قبل از ظهر امروز با انفجار یک بمب جا سازی شده ضمن یک محفلی در مرکز فرهنګی تبیان و “خبر گزاری آوا” واقع در شهر مزار شریف مرکز ولایت بلخ باعث کشته و مجروح شدن تعدادی از اشتراک کننده گان و اهالی رسانه ها شده است.
متأسفانه این حمله نه در نوع خود نخست است و متأسفانه نه هم شاید آخرین باشد! سالهاست که جامعه رسانه یی افغانستان همچو سایر اقشار این کشور بخت برگشته، در آتش خانمان سوز جنگ می سوزند و سالهاست که این جنک نامیمون از طبقات مختلف جامعه به شمول خبرنگاران و اهل رسانه ها قربانی می گیرد.
اداره و کارکنان انجمن نویسنده گان و ژورنالیستان گهیځ در حالیکه خود را در غم و رنج همه خبرنگاران گرامی و هم مسلکان عزیز شریک می داند برای شهدای این حادثه بهشت برین و برای مجروحین شفای عاجل و کامل استدعا دارد.
همچنان اداره انجمن از نهاد های مسؤول به گونه جدی، خواهان بررسی همه جانبه این جنایت و دستگیری جنایت پیشه گان بوده و آرزو دارد تا با جلوگیری از واقعات مشابه، در حفظ جان و مال اهالی رسانه ها، همکار و همگام باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس