معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / نیروی هوایی اسراییل برای دادن پاسخ احتمالی به ایران آماده می‌شود

نیروی هوایی اسراییل برای دادن پاسخ احتمالی به ایران آماده می‌شود

کابل گهیځ نیوز ( ۲۸حمل ۱۴۰۳):

به گزارش رسانه های اسراییلی رهبری سیاسی و امنیتی این رژیم روز دوشنبه ۲۷ حمل، تصمیم گرفت که باید به”به‌طور قاطع و واضح” به پاسخ حمله ایران بپردازند.

العربیه ضمن نشر این خبر افزوده است که در این فیصله هیأت رهبری رژیم صهیونیست آمده است که نیرو های این رژیم به‌نحوی پاسخ دهد که منجر به جنگ همه‌جانبه در منطقه نشود.

از سویی هم منابع خبری اسراییلی گفته اند که نیروهای هوایی اسراییل برای دادن پاسخ احتمالی آن رژیم به ایران آماده می‌شوند.

منبع خبر می افزاید که “بنیامین نتانیاهو”، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به وزرای حزب لیکود در کابینه خود تأکید نموده که ایران باید همان اضطرابی راکه اسراییل تجربه کرده است تجربه کند و افزوده است که اسراییل هوشیارانه به حمله ایران پاسخ خواهد داد.

شبکه ۱۲ تلویزیون اسراییل نیز گزارش داده که شورای جنگ این رژیم در نشست خود روز دوشنبه مجموعه‌ای از گزینه‌ها را با هدف آسیب زدن به ایران را پس از حملات آن کشور به اسراییل مورد بررسی قرار داد.

کانال مذکور در گزارشی که منبع آن ذکر نشده است، گفته است که قصد اسراییل این است تا با هماهنگی ایالات متحده امریکا اقدامی را بدون ورود به جنگ همه‌جانبه آغاز کند.

این در حالیست که ایالات متحده امریکا قبل از این اعلام کرده بود که با اسراییل در هیچ حمله مستقیمی علیه ایران شرکت نخواهد کرد.

ــــــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس