معماری
خانه / ګهیځ نیوز / سیاست / پیش‌بینی‌ رسانه‌های اسرائیلی: رئیس ستاد ارتش برای استعفا دادن آماده می‌شود

پیش‌بینی‌ رسانه‌های اسرائیلی: رئیس ستاد ارتش برای استعفا دادن آماده می‌شود

کابل گهیځ نیوز (۹ ثور ۱۴۰۳):

شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل خبر می دهد که در استعفای زود هنگام”هرتزی هالوی”، رئیس ستاد ارتش اسرائیل قابل پیش‌بینی بوده و بحث در مورد تعیین جانشین برای وی جریان دارد.

پس از استعفای “آهارون حلیوا” رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل، رسانه‌های آن رژیم گزارش داده بودند که ” به همه روشن شده است که همه افسران مسؤول در ارتباط با حمله ۷ اکتوبر، از جمله هرتزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش به خانه‌های خود باز‌خواهند گشت.

این شبکه خبری اسرائیلی همچنان  افزوده است که:”جنرال آهارون حلیوا، رئیس سازمان اطلاعات نظامی، اولین افسر از سلسله فرماندهان ارتش اسرائیل است که در آینده‌ای نزدیک به تقاعد اجباری خواهند رفت.

به گزارش این شبکه تلویزیونی اسرائیل بسیاری از افسران نظامی از جمله “آوی روزنفلد”، فرمانده لشکر غزه؛ “یارون فینکلمن”، قوماندان قرارگاه فرماندهی جنوب؛ “اودد باسیوک”، رئیس بخش عملیات؛ “الیعازر تولدانو”، رئیس بخش استراتژی؛ هرتزی هالیوی، رئیس ستاد ارتش و رونن بار، رئیس شین بت، قبل از قبل وکلای خود را برای تحقیقاتی که درباره حمله هفتم اکتوبر انجام خواهد شد، آماده کرده‌اند.

این شبکه اسرائیلی در گزارش خود اشاره کرد که افسران اسرائیلی فوق‌الذکر همگی اعلام کردند که مسؤولیت شکست در کشف و خنثی سازی حملات هفتم اکتوبر را بر عهده می‌گیرند.

ــــــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس