معماری
خانه / اعلامیه / عید سعید اضحی خجسته باد!

عید سعید اضحی خجسته باد!

اینک بار دیگر ایام فرخنده عید سعید اضحی(قربان) را که بیانگر عشق و علاقه نسل بشر به عملی ساختن فرامین الهی است، بر ما و همه مسلمانان جهان، بازتاب یافته است. عید سعید قربان را می توان به معنی فدا کردن عزیز ترین چیز ها در آستان عزیزترین موجود هستی و گذشتن از هر نوع وابستگى در راستای عملی ساختن فرامین الهی، دانست.
در جریان تجلیل از ایام خجسته عید سعید اضحی در کشور نباید فراموش کرد که جامعه رسانه یی و خبرنگاری در افغانستان هنوز هم دامنگیر مشکلاتی است و با وجود آن که از مدتی است شعله های خشمگین جنگ و خون ریزی در اینجا که خبرنگاران و اهل رسانه را هم همچو سایر مردم ما می آزارید، فروکش کرده اما باز هم مشکلات و مصایب فراوانی و از آن جمله نبود کار و شغل مناسب، خبرنگاران و اهل رسانه های ما را همچو سایر مردم این سرزمین می آزارد.
به هر حال، اداره و منسوبین انجمن نویسنده گان و ژورنالیستان گهیځ یک بار دیگر و از این راه حلول پر میمنت عید سعید اضحی( قربان) را به همه قلم بدستان و ژورنالیستان کشور و از آن طریق به فرد فرد مردم این دیار و همچنان به کافه مسلمانان جهان، تبریک و تهنیت عرض می دارد، از الله متعال خواهان رفاه، آسایش و سعادت مردم ستم دیده کشور می باشد.
اداره انجمن گهیځ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس