معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / رژیم اشغالگر به بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه می دهد

رژیم اشغالگر به بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه می دهد

کابل گهیځ نیوز (۲۸حمل ۱۴۰۳):

به گزارش خبرگزاری ها در کنار شدت گرفتن حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی بر نوار غزه نظامیان اشغالگر آوارگان فلسطینی را در “بیت حانون” به رگبار گلوله می‌بندند.

گزارش ها می افزاید که حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه حوالی ساعات صبح امروز بار دیگر شدت گرفته است.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مسجد “شهدا الفاخوره” واقع در کمپ “جبالیا” در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

در جریان این حمله کم از کم ۱۰ شهید و زخمی برجای مانده است و طیارات جنگی رژیم صهیونیستی به صورت گسترده کمپ جبالیا و غرب شهر “رفح” واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کرده اند.

همچنان این خبر حاکیست که حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی بامداد امروز منطقه “تل السلطان” واقع در رفح را نیز هدف قرار داده اند.

همچنین صدای وقوع انفجار شدید در منطقه “المغراقه” واقع در شمال کمپ “النصیرات” در مرکز نوار غزه نیز به گوش رسیده است و توپخانه رژیم صهیونیستی نیز همزمان با حمله‌های هوایی مسلسل خود منطقه” بیت حانون” در شمال نوار غزه را هدف قرار داد.

از سوی دیگر گزارش‌ها حاکی از آن است که اشغالگران صهیونیست یک مکتب را که به محل پناهنده گی آوارگان فلسطینی در “بیت حانون” واقع در شمال نوار غزه تبدیل شده بود، تحت محاصره خود درآورده اند.

رسانه‌های عربی تأکید می کنند که نظامیان صهیونیست به سمت مراکز اسکان آوارگان فلسطینی در بیت حانون حرکت کرده و به صورت گسترده به سمت آنها شلیک کرده اند.

ــــــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس