معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / رئیس جمهور امریکا خواهان اد امه آتش بس بین اسرائیل و فلسطینی ها است

رئیس جمهور امریکا خواهان اد امه آتش بس بین اسرائیل و فلسطینی ها است

کابل گهیځ نیوز (  ۸   قوس ۱۴۰۲):

در حالیکه امروز (چهارشنبه) آخرین روز دور دوم آتش بس میان مبارزین فلسطین و نیروهای اشغالگر اسرائیل شمرده می شود، جوبایدن رئیس جمهور امریکا می گوید که ادامه درگیری ها اهداف حماس را تحقق خواهند بخشید.

به گزارش “العربیه” بایدن ضمن بیانی در حساب کاربری خود در صفحه ایکس( تویتر سابقه) نوشته است که حماس عملیات اخیر علیه اهداف اسرائیلی را  بخاطری آغاز کرد که از زنده گی صلح آمیز اتباع فلسطینی و اسرائیلی در کنار هم، هراس داشت.

موصوف همچنان افزوده است که استمرار در رفتن به راهی که وی خود آن را “تروریزم، خشونت و جنگ” می نامد، به این معنا خواهد بود که:” ما به حماس در راستای خواسته هایش کمک می کنیم.”

این در حالی است که رئیس جمهور امریکا در خلال ماه گذشته و در جریان جنگ بین گروه های فلسطینی و نیرو های تا دندان مسلح اسرائیل گفته بود که هر گونه آتش بس در غزه به حماس کمک خواهد کرد تا نیروهایش را تقویت کند.

این در حالی است که به گزارش رسانه ها طی جنگ اخیر بین مبارزین فلسطینی و نیرو های حماس ۱۲۰۰ تن از اتباع اسرائیلی کشته شده و در حدود ۲۴۰ تن به شمول برخی نظامیان بلند رتبه آن رژیم اسیر شده اند.

از سوی دیگر طی این جنگ بیش از ۱۵هزار تن از اتباع فلسطینی که اکثریت شان اطفال و زنان اند، کشته شده اند.

ـــــــــــــــــــ

 

 

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس