معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / جنبش حماس: قطر نخواسته تا دفتر سیاسی این سازمان به بیرون از آن کشور منتقل گردد

جنبش حماس: قطر نخواسته تا دفتر سیاسی این سازمان به بیرون از آن کشور منتقل گردد

کابل گهیځ نیوز (۳ ثور ۱۴۰۳):

پس از آن که برخی رسانه ها گزارشاتی در مورد انتقال دفتر سیاسی حماس از قطر به ترکیه یا کشور دیگری به نشر رسید، اکنون حرکت “حماس” تأکید دارد که کشور قطر از آنها نخواسته تا دفتر سیاسی خود را از آن کشور خارج سازند.

“محمد نزال” سخنگوی حرکت حماس ضمن یک مصاحبه با شبکه “العربیه” روز یکشنبه اظهار داشت که قطر از آنها نخواسته تا دفتر سیاسی خود را از این کشور خارج سازند ولی افزود که تلاش ها برای تحت فشار قرار دادن آنها در جریان است.

این در حالی است که روزنامه “وال ستریت ژورنال” روز شنبه گزارش داده بود که قیادت سیاسی حرکت حماس در تلاش انتقال دفتر سیاسی خود از قطر بسوی دیگری است و این اقدام در نتیجه فشار روز افزون کانگرس امریکا بر دوحه صورت می گیرد که بر دوحه به دلیل وساطت این کشور در موضوع تبادل اسرا وارد می گردد.

منبع به نقل از مسؤولین عرب می نویسد که حرکت حماس در روز های اخیر کم از کم با دو دولت در منطقه تماس گرفته بود و موضوع احتمال انتقال قیادت سیاسی این حرکت به پایتخت آنها را با آن کشور ها مورد بحث قرار داده بود.

ــــــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس