معماری
خانه / ګهیځ نیوز / سیاست / پس از مجروحیت ۱۴ سرباز اسراییلی، مواضع حزب الله در جنوب لبنان بمباردمان گردید

پس از مجروحیت ۱۴ سرباز اسراییلی، مواضع حزب الله در جنوب لبنان بمباردمان گردید

کابل گهیځ نیوز ( ۳۰حمل ۱۴۰۳):

پس از آن که گروه حزب الله لبنان یک حمله موشکی به یک ساختمان نظامی در منطقه “عرب العرامشه” در الجلیل اعلی ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک مجتمع نظامی متعلق به گروه حزب‌الله را در جنوب لبنان بمباران کرده است.

ارتش اسرائیل چهارشنبه بیست و نهم حمل ضمن تایید زخمی شدن ۱۴ سرباز اسرائیلی در حمله موشکی بر الجلیل اعلی، حال ۶ تن از سربازان زخمی در این حمله را وخیم اعلام کرد.

پیش از آن و در همین راستا رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که در حمله طیارات بدون سرنشین از جنوب لبنان به ساختمان نظامی در منطقه “عرب العرامشه”در شمال اسرائیل، ۱۸ سرباز ارتش اسراییل زخمی شدند که حالت ۳ نفر از آنها وخیم است.

در ادامه تشدید تنش‌ها در مرز لبنان و اسرائیل، ارتش اسرائیل روز چهارشنبه خبر داد که یک مجتمع نظامی حزب الله در شهرک “عیتا الشعب” در جنوب لبنان را در حملات هدف گرفته است.

به گفته سخنگوی ارتش اسرائیل در واکنش به هدف گرفته شدن منطقه “عرب العرامشه” در الجلیل اعلی، ارتش اسرائیل به مبدأ انجام این حملات پاسخ داده است.

ارتش اسرائیل با نشر ویدیویی طی بیانیه‌ای در این‌باره اعلام کرده است که یک جت جنگنده آن “اسماعیل یوسف باز”، یکی از فرماندهان منطقه ساحلی حزب‌الله را با هدف گرفتن خودروی او در منطقه “عین بعال” در جنوب لبنان کشته است.

در بیانیه ارتش اسرائیل گفته شده که اسماعیل باز در تدارک و طرح‌ریزی شلیک راکت‌ها و موشک‌های ضدتانک از منطقه ساحلی لبنان به سوی اسرائیل نقش داشته است.

ــــــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس