معماری

کابل گهیځ نیوز ( ۳۰حمل ۱۴۰۳):

“زاهر جبارین” سرپرست ریاست حرکت حماس در کناره غربی رود اردن می گوید که حماس اسرای اسرائیلی را که در اختیار دارد بدون یک معامله و تبادله حقیقی، به هیچ جانبی تسلیم نخواهد کرد.

“جبارین” ضمن صحبت های تلویزیونی شام چهارشنبه گفت که پیشنهادات خود را در مورد تبادله اسرا به میانجی ها تسلیم داده است و افزود که اگر رژیم غاصب اسرائیل قصد دارد سرنوشت اسرای خود را بداند و سرنوشت کسانی را که از بین آنها زنده مانده اند را معلوم کند،اسرائیل باید در مذاکرات روش جدی را اتخاذ نماید.

موصوف افزود که در این راستا باید اسرائیل روش جدی را اتخاذ نماید و صدراعظم نتنیاهو باید از بازی های سیاسی و سیاست های که زمینه مذاکرات را مختل سازد، اجتناب نماید.

از سوی دیگر یک منبع قیادی در حماس می گوید که مراجعه امریکا بسوی مذاکرات مستمر است ولی پاشیده شدن موقف اسرائیلی باعث بوجود آمدن مشکلات و چالش ها در مذاکرات گردید.

از سوی دیگر یک منبع اسرائیلی می گوید که صدراعظم اسرئیل بنیامین نتنیاهو و وزیر خارجه وی از وزیر امور خارجه آلمان و وزیر امور خارجه بریتانیا روز چهارشنبه دیدار نموده و به این نتیجه رسیده اند که باید فشار ها را بر اسرائیل افزایش دهند.

همچنان گزارش ها حاکیست که کابینه جنگی اسرائیل امروز تشکیل جلسه خواهد داد تا روی آخرین تحولات در مورد غزه و موضوع اسرا را مورد بحث قرار دهند.

ــــــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس