معماری
خانه / ګهیځ نیوز / سیاست / شورای جنگ اسرائیل زمان آغاز عملیات نظامی در”رفح” را ارزیابی می کند

شورای جنگ اسرائیل زمان آغاز عملیات نظامی در”رفح” را ارزیابی می کند

کابل گهیځ نیوز (۶ ثور ۱۴۰۳):
رسانه‌های اسرائیلی گزارش می دهند که شورای جنگ اسرائیل طی مجلسی امروز پنج‌شنبه درباره زمان آغاز عملیات نظامی در “رفح” بحث خواهد کرد.
به گزارش “العربیه” یک مقام ارشد اسرائیلی روز (چهارشنبه ۵ ثور) در مورد پایان آماده گی ها برای عملیات نظامی در رفح به رسانه ها گفت: “آمادگی‌هایی لازم گرفته شده است تا برنامه تخلیه در هفته‌های آینده انجام شود.”
وی در پاسخ به یک پرسش در مورد بر تصمیم رهبران سیاسی اسرائیل برای زمان آغاز عملیات در رفح گفت که روز پنجشنبه ۶ ثور جلسه شورای جنگ اسرائیل در این مورد برگزار می‌شود و احتمال می‌رود این موضوع نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
از سوی دیگر گفته شده است که در نخستین ساعات روز گذشته(چهارشنبه) به عنوان بخشی از مقدمات عملیات در رفح در جنوب نوار غزه، آموزش قطعات نظامی که بیشتر به شمال ارتباط دارند، در جنوب این باریکه افزایش یافته است و گزارش شده که این قطعات بعد از یک سلسله تمرینات آمادگی نظامی خود را افزایش داده‌اند.
از سوی دیگر همزمان با تدارکات نظامی و لوژیستیکی ارتش اسرائیل برای یورش زمینی به رفح، منابع رسمی اسرائیلی گزارش دادند که دولت اسرائیل، پنج‌شنبه به دو هیئت بین‌المللی از جمله هیئتی از سازمان ملل متحد و هیئتی از کمیته جهانی صلیب سرخ اجازه ورود به نوار غزه را خواهد داد.
ــــــــــــــــــ
گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

Telegram:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس