معماری
خانه / ګهیځ نیوز / سیاست / سرپرست وزارت امور خارجه با هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد

سرپرست وزارت امور خارجه با هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد

کابل گهیځ نیوز (  ۱۷ دلو ۱۴۰۲):

سرپرست وزارت امور خارجه کشور با آقای فریدون سینیر اوغلو، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد دیدار و در مورد نشست آینده قطر در مورد افغانستان، انکشافات دیپلوماتیک اخیر و برخی مسایل د یگر صحبت و گفتگو نموده است.

به اساس خبرنامه منتشره وزارت امور خارجه کشور، امیر خان متقی سرپرست وزارت امور خارجه کشور ضمن این دیدار گفته است که افغانستان خواهان تعامل خوب با سازمان ملل متحد بوده و از نشست آینده قطر نیز امیدواری های خوبی دارد.

خبرنامه مذکور می افزاید که سرپرست وزارت امور خارجه نشست آینده قطر را یک فرصت خوب برای افغانستان خوانده و گفته است که پس از آگاهی از آجندا، ترکیب و ساختار این نشست در مورد اشتراک افغانستان در آن تصمیم گرفته خواهد شد.

سرپرست وزارت امور خارجه کشور در این دیدار یکبار دیگر تأکید کرده که در موجودیت یوناما یا نماینده گی خاص سازمان ملل متحد در افغانستان نیازی به یک نماینده اضافی دیگر دیده نمی شود.

وزارت امور خارجه کشور در این خبرنامه همچنان گفته است که ضمن این نشست آقای فریدون سینیر اوغلو تأکید نموده که هدف از نشست آینده دوحه ایجاد روحیه تعامل مسلسل جامعه جهانی با افغانستان از طریق یک پروسه دوامدار است تا به قول آقای فریدون پیشرفت های بیشتری در زمینه بدست آید.

ــــــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس