معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / پس از پروسه داوطلبی بازار مواشی غرب کابل، به قرار دادی جدید سپرده شد

پس از پروسه داوطلبی بازار مواشی غرب کابل، به قرار دادی جدید سپرده شد

کابل گهیځ نیوز (۷جوزا ۱۴۰۳):

بازار فروش مواشی در ساحه کمپنی واقع در ناحیه پنجم شهر کابل پس از طی مراحل پروسهٔ داوطلبی به قراردادی جدید تسلیم داده شد.

به اساس خبرنامه ارسالی شاروالی کابل، این ارگان جهت به کرایه‌ دهی بازار مواشی (مال‌بازار) در زون غرب واقع در ساحهٔ کمپنی (ناحیهٔ پنجم شهر کابل) پروسه داوطلبی راه اندازی گردید.

مولوی عبدالله بلوچ رئیس تدارکات شاروالی کابل در مورد این موضوع به رسانه ها گفت: پروسهٔ داوطلبی این بازار در یک فضای کاملاً شفاف برگزار شده بود و در میان پنج شرکت داوطلب، شرکت “خوشی‌لوگر” با دادن بلندترین قیمت یعنی ماهوار مبلغ ۴۷۵۰۰۰۰ چهار میلیون و هفتصد و پنجاه هزار افغانی، برنده این داوطلبی شناخته شد.

وی افزود که این بازار مواشی که حدود چهل و دو هزار و سی‌وچهار متر مربع مساحت دارد، از طریق آن طی یک سال آینده مبلغ مجموعی پنجاه‌و هفت میلیون افغانی برای شاروالی کابل عواید بدست خواهد آمد.

باشنده گان ساحه غرب کابل می گویند که باید شاروالی با فعال سازی این بازار مواشی، از خرید و فروش حیوانات در هر گوشه شهر جلوگیری کند تا نظافت شهر به شکل درست رعایت شود.

قابل یاد آوری است که همزمان با نزدیک شدن روز های عید سعید اضحی اکثر بازار های مواشی در کشور و به خصوص بازار مواشی در غرب شهر کابل ( بازار کمپنی) با ازدحام بیش از حد مواشی و خریداران روبرو می گردند.

ــــــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس