معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / جنرال امریکایی از احتمال وقوع جنگ بین امریکا و چین تا سال ۲۰۲۵ صحبت می کند

جنرال امریکایی از احتمال وقوع جنگ بین امریکا و چین تا سال ۲۰۲۵ صحبت می کند

واشنگتن-گهیځ نیوز( ۸ دلو ۱۴۰۱):
یک جنرال نیروی هوایی ارتش امریکا پیش بینی کرده که ممکن است تا کمتر از دو سال دیگر چین با ارتش ایالات متحده امریکا وارد یک جنگ نظامی شود.
روزنامه “واشنگتن پُست” گزارش داده است که”جنرال مایکل مینیهان” نسبت به سایر مقامات امریکایی، دوره زمانی کمتری را در مورد احتمال جنگ با چین ارائه می‌دهد.
این جنرال امریکایی که فرماندهی بخش تحرک هوایی را بعهده دارد و بر جریان حمل و نقل و هواپیماهای سوخت رسان، نظارت می‌کند به نیروهای تحت امر خود هشدار داده است که آماده سازی خود برای یک جنگ بالقوه را بیش از پیش سرعت ببخشند.
این جنرال امریکایی همچنان گفته است:”حس من برایم هشدار می دهد که ما تا ۲۰۲۵ با چین وارد جنگ می‌ شویم.”
موصوف از خواسته ها و آرزوهای ” شی جین‌پینگ” رئیس جمهور چین و بی توجهی مقامات امریکایی به آن، خواست قبل از آن که دیر شود امریکا باید اقدامی را روی دست گیرد.
جنرال امریکایی مذکور به این باور است که چون رئیس جمهور چین دور سوم ریاست جمهوری خود را تثبیت کرده است و از جانب دیگر انتخابات ریاست جمهوری امریکا، نیز قرار است در سال ۲۰۲۴ صورت گیرد، این امر می تواند امریکا را حواس باخته بسازد.
جنرال مذکور به این باور است که همه چیز برای سال ۲۰۲۵ میلادی برای چین هماهنگ شده و این هماهنگی می تواند حواس امریکا را پریشان سازد .
از سوی دیگر “هوپ کورنین” سخنگوی نیروی هوایی ارتش امریکا نیز با تایید گفته های جنرال مذکور ضمن یادداشتی توضیحات بیشتری درباره آن داده و گفته است که دستورات و اظهارات وی در ادامه تلاشهای اساسی سال گذشته است.
اما در عین حال “پاتریک رایدر” سخنگوی وزارت دفاع امریکا در عکس العمل به اظهارات این جنرال گفته است که استراتیژی دفاع ملی امریکا با وضاحت نشاندهده این است که چین یک چالشی در مقابل پنتاگون است و مقامات امریکایی در حال همکاری با شرکای خود هستند.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس