معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / با برتری در انتخابات پارلمانی، حامیان اردوغان منظر نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری اند

با برتری در انتخابات پارلمانی، حامیان اردوغان منظر نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری اند

کابل-گهیځ نیوز( ۲۵ ثور ۱۴۰۲):
در حالیکه هنوز نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ترکیه اعلام نشده اما رسانه ها با وجود احتمال رفتن انتخابات به دور دوم، از پیش قدمی “اردوغان” در انتخابات ریاست جمهوری صحبت می کنند.
این در حالیست که هردو نامزد پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری صبح زود امروز ( دوشنبه) در اظهارات خود از مردم سپاسگذاری کرده اند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور کنونی و نامزد حزب عدالت و توسعه در این انتخابات، صبح روز دوشنبه گفت: ” ما در این انتخابات با تفاوت زیاد پیش هستیم.”
الجزیره گزارش می دهد که اردوغان ضمن صحبت در مقر اصلی حزب عدالت و توسعه در انقره و در بین هوادارنش افزود: ” می دانیم که ما در این انتخابات پیشتاز هستیم، اما منتظر نتایج رسمی می مانیم “.
از سوی دیگر “کمال قلیچداراوغلو” رقیب اصلی اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری گفت که مردم سهم فعال در این انتخابات گرفته ولی هیچ کس حق ندارد قبل از نتایج رسمی ادعای پیروزی کند. وی همچنان گفت که اردوغان نتوانست اعتماد ملت را به دست آورد و آرای حزب عدالت و توسعه کاهش یافته است. از جانب دیگر به گزارش رسانه ها، شمارش آرای انتخابات پارلمانی ترکیه نیز با سرعت ادامه دارد و نتایج بدست آمده نشان می دهد که احزاب حامی “اردوغان” تا این دم پیشتاز هستند.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام،تویتر، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید ⬇️
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس