معماری
خانه / ګهیځ نیوز / سیاست / ایران با موشک و طیاره خاک اسرائیل را مورد هجوم گسترده قرار داد

ایران با موشک و طیاره خاک اسرائیل را مورد هجوم گسترده قرار داد

کابل گهیځ نیوز ( ۲۶حمل ۱۴۰۳):
یک مقام ارشد اسرائیلی در حالی که از هجوم ګسترده ایران بر خاک آن کشورش خبر داد، اعلان کرد که تل ابیب در صدد دادن پاسخی قوی به این حملات می باشد.
به گزارش خبر گزاری ها، ارتش اسرائیل شامگاه شنبه ۲۵ حمل خبر داد که ایران با ده‌ها موشک و جنگنده بدون سرنشین بر خاک اسرائیل یورش آورده است و تأکید کرد که سیستم‌های دفاع هوایی آنها با طیارات بی پیلوت ایرانی به محض رسیدن آنها مقابله نموده اما به قول آنها این دفاع هوایی آنها صد درصد مؤثر نخواهد بود.
از جانب دیگر یک مقام امریکایی در این رابطه تصریح کرد که ایران حملات هوایی خود به اسرائیل را از خاک خود آغاز کرده است.
“شبکه ۱۲” تلویزیون اسرائیل به نقل از یک مقام ارشد آن کشور گفت که این کشور در صدد دادن پاسخ قوی به حملات طیارات و موشک های ایران است.
در مورد تلفات و خسارات وارده از این حمله، ارتش اسرائیل می‌گوید که به پایگاهی در جنوب اسرائیل “خسارت جزئی” وارد شده است ولی گزارشات دقیق در این مورد هنوز منتشر نشده است.
ارتش رژیم صهیونیستی ادعا دارد که تعداد کمی از این موشک ها و طیارات بدون سرنشین به نقاط درست اصابت کرده‌اند، از جمله به یک پایگاه ارتش اسرائیل در جنوب آن کشور، توانسته خسارات جزئی وارد سازد.
از سوی دیگر “جو بایدن” رئیس جمهور امریکا پس از دیدار با تیم امنیت ملی آن کشور یک بار دیگر تأکید کرد که تعهد آنها به دفاع از امنیت اسرائیل در برابر تهدیدات ایران و گروه‌های فلسطینی تعهد قاطع است.
همچنان سرمنشی سازمان ملل متحد نیز تشدید تنش از سوی ایران را محکوم کرده و خواستار حفظ آرامش گردید.
ــــــــــــــــــ
گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

Telegram:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس