معماری
خانه / ګهیځ نیوز / سیاست / “القسام” ویدیو های از دو اسیر اسرائیلی را منتشر کرد

“القسام” ویدیو های از دو اسیر اسرائیلی را منتشر کرد

کابل گهیځ نیوز (۹ ثور ۱۴۰۳):

مبارزین گروه “القسام”، شاخه نظامی جنبش حماس، دیروز شنبه ۸ ثور، ویدیویی از اسیران اسرائیلی را منتشر کردند که در آن دو گروگان اسرائیلی ضمن صحبت از شرایط اسارت خود، از خانواده های خود تلاش برای آزادی‌ شان را خواستند.

به گزارش “العربیه” این ویدیو های ارسالی، حاوی پیام‌های “تکان‌دهنده” بود که صحنه ای از گریه کردن یکی از این گروگانان را نیز با خود داشت.

از سوی دیگر مبارزین “القسام” در مورد این ویدیو می گوید که ادامه فشار نظامی اسرائیل تاکنون به کشته شدن ده‌ها اسیر آن رژیم انجامیده است در حالی که ادامه بمباردمان ها بقیه گروگان‌ها را از تجلیل عید یهودیان نزد خانواده ها و عزیزان آنها محروم ساخت.

در ویدیویی که”حماس” از گروگان ها منتشر کرده، یک تن آنان گریه کنان از خانواده خود و مقامات رژیم اسرائیل می خواهد تا برای رهایی او و سایر گروگان ها تلاش کنند.

این گروگان اسرائیلی با اشاره به خطر موگود برای آنها در سایه بمباران از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر و همه وزرای دولت خود خواست تا در مذاکرات انعطاف‌پذیری نشان داده و به زودی راه مبادله گروگان‌ها را هموار سازند.

در همین راستا، یکی دیگر از گروگان های اسرائیلی در نوار ویدیویی اعضای خانواده خود را مخاطب می سازد و می گوید” امیدوارم حداقل بتوانیم روز استقلال آینده را یکجا با هم جشن بگیریم.” این اسیر اسرائیلی، همچنان خاطرنشان کرد که بیش از ۲۰۲ روز است که در اسارت حماس و در شرایط سخت زیر بمباران شدید اسرائیل به سر می‌برد.

قابل تذکر است که طبق برآورد مقامات اسرائیلی، پس از آزادی حدود ۱۰۰ نفر در توافق قبلی، نزدیک به ۱۲۹ گروگان اسرائیلی از جمله ۳۴ نفر که احتمالا جان خود را از دست داده‌اند هنوز در دست حماس اند و در داخل باریکه غزه نگهداری می‌شوند.

ــــــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس