معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / یک روزنامه اسرائیلی از خرید وسایل تخنیکی جاسوسی ساخت رژیم صهیونیستی توسط پاکستان خبر می دهد

یک روزنامه اسرائیلی از خرید وسایل تخنیکی جاسوسی ساخت رژیم صهیونیستی توسط پاکستان خبر می دهد

کابل گهیځ نیوز (۱۴ اسد ۱۴۰۲):
روزنامه اسرائیلی “هاآرتص” ادعا دارد که سرویس اطلاعاتی پاکستان از وسایل تخنیکی جاسوسی تولید شرکت “سلبرایت” اسرائیل استفاده می کند.
این روزنامه صهیونیستی پنجشنبه هفته گذشته ادعا کرد که دستگاه تحقیقات فدرالی پاکستان و واحدهای مختلف پولیس در این کشور حداقل از سال ۲۰۱۲ از محصولات تولید شده توسط شرکت تکنالوژی سایبری سلبرایت (Cellebrite) استفاده می‌کنند.
بر اساس این گزارش این نرم افزار( سافت ویر) استفاده کننده گان از آن را توانایی می بخشد تا با هک کردن تلفن‌های همراه محافظت‌شده توسط رمز عبور و کاپی کردن تمام اطلاعات ذخیره‌ شده در آن‌ها از جمله تصاویر، اسناد، پیام‌های متنی، تاریخچه تماس‌ها و مخاطبین را انجام دهد.
شرکت “سلبرایت” که مدیر عامل آن “یوسی کارمیل” است، ادعا دارد که وسایل آن فقط به ادارات پولیس و نیروهای امنیتی برای مبارزه با جرایم جدی از جمله آنچه امریکا و متحدانش آن را تروریسم می خواند، فروخته می شود.
ولی شاهدان و آگاهان امور باور دارند که در طول سال‌ گذشته، وسایل مورد ضرورت در هک کردن تولید توسط این شرکت به سازمان‌هایی که فعالان حقوق بشر و اقلیت‌ها را سرکوب می‌کنند، راه پیدا کرده است.
با اینحال یک کارشناس حقوقی متعلق به رژیم صهیونیستی گفت: به دلیل ملاحظات سیاسی داخلی در اسلام آباد و به دلیل روابط اسرائیل با هند، هیچ راهی وجود ندارد که فروش هر نوع تجهیزات امنیتی به پاکستان باعث پیشرفت روابط این کشور با اسرائیل شود.
ـــــــــــــــــــــــ
گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطرف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

Telegram:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس