معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / نیروهای اشغالگر اسرائیل بیمارستان” الشفاء” در غزه را پس از دو هفته ترک کرده اند

نیروهای اشغالگر اسرائیل بیمارستان” الشفاء” در غزه را پس از دو هفته ترک کرده اند

کابل گهیځ نیوز ( ۱۳   حمل ۱۴۰۳):

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه، محوطه بیمارستان ” الشفاء” در شهر غزه را پس از اشغال دو هفته یی ترک نموده و کشته های بی شماری را در آن به جا گذاشته اند.

به گزارش الجزیره این انخلاء از محوطه بیمارستان الشفاء دفعتاً آغاز شد ولی با آتش اسلحه خفیفه و ثقیله نیرو های اشغالگر بسوی تعمیر های مسکونی اطراف آن همراه بود.

به نقل از شاهدان عینی گفته شده است که نیرو های اشغالگر بسوی جنوب شهر غزه حرکت کرده اند که یک کمپ ارتشی در آنجا وجود دارد.

الجزیره همچنان به نقل از شاهدان عینی گفته است که پس از خروج نیروهای اشغالگر از محوطه بیمارستان، اجساد صد ها تن از شهدای فلسطینی در داخل این کمپلکس طبی و جاده های اطراف آن دریافت شده است.

گزارش همچنان می گوید که نیرو های اشغالگر همه تعمیرات مربوط به این کمپلکس طبی را آتش زده و آن را به صورت کامل از ارائه خدمات طبی بیرون ساخته اند و به قول منابع حجم قتل عام در در داخل تعمیر های مربوط به شفاخانه خیلی زیاد است.

هرچند مقامات ارتش اسرائیل در مورد این خبر اظهارنظری نکرده‌اند  ولی ارتش اسرائیل قبل از این ادعا نموده بود که در حال انجام «عملیات دقیقی» علیه مبارزین حماس و جهاد اسلامی در این بیمارستان  اند و ۲۰۰ نفر از اعضا این دو گروه را کشته اند.

ــــــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس