معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / نیروهای اسرائیلی بار دیگر عمارت شفاخانه “شفا” در غزه را هدف قرار داد

نیروهای اسرائیلی بار دیگر عمارت شفاخانه “شفا” در غزه را هدف قرار داد

کابل گهیځ نیوز ( ۲۵ عقرب ۱۴۰۲):
در حالیکه جنگ بین اشغالگران اسرائیلی و مبارزین فلسطینی وارد چهل و یکمین روز مسلسل خود گردید،نیروهای اسرائیلی یک بار دیگر تعمیر مجمع طبی ” الشفا” در غزه را مورد حمله قرار دادند.
به گزارش “الجزیره” نیروهای اسرائیلی این بار تعمیر مجتمع طبی ” الشفاء” را از سمت جنوبی آن مورد یورش هوایی قرار داد در حالیکه یک روز قبل از این تعمیر این مجمع طبی را زمینی محاصره نموده و توسط تانک ها آن را مورد هجوم قرار داده بودند.
گزارش شهود عینی از داخل این مجمع طبی حاکیست که نیروهای اشغالگر ده ها تن از اتباع فلسطینی را در این جا محاصره نموده و آنها را با جبر وادار به بیرون کردن لباس از تن شان در هوای سرد ساخته است.
این در حالی است که ده ها تن از بیماران این شفاخانه و از آن جمله اطفال نا بالغ با تهدید جدی صحی روبرو هستند.
از سوی دیگر گزارشات رسمی از داخل فلسطین حاکی از آن است که تعداد شهدای نوار غزه از آغاز عملیات”طوفان اقصی” تا به حال به یازده هزار و پنجصد تن رسیده که در بین شان ۴۷۱۰ طفل و ۳۱۶۰ خانم قرار دارد.
همچنان گزارش ها حاکیست که در این میان ۲۹ هزار و هشت صد تن مجروح شده اند در حالیکه منابع وزارت صحت فلسطین می گویند که برای چهارمین روز متواتر خدمات صحی و تماس ها با مراکز صحی و شفاخانه های شمال غزه قطع گردیده و شاید شمار تلفات بیش از پیش افزایش یابد.
ـــــــــــــــــــــــ
گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

Telegram:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس