معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / مذاکرات برای رسیدن به آتش بس در نوار غزه، امروز از سر گرفته می شود

مذاکرات برای رسیدن به آتش بس در نوار غزه، امروز از سر گرفته می شود

کابل گهیځ نیوز ( ۱۲   حمل ۱۴۰۳):

به گزارش رسانه ها، در تازه‌ترین تلاش‌ها برای توافق روی یک آتش‌بس در نوار غزه، گفته می شود که مذاکرات بین مبارزین فلسطینی و اسرائیل روی تبادل اسرا از سر گرفته می شود.

العربیه از قول یک منبع امنیتی در مصر گزارش داد که قرار است این گفت‌وگوها میان اسرائیل و حماس امروز (یکشنبه) در قاهره از سر گرفته می‌شود.

خبرگزاری های غربی نیز به نقل از مقامات اسرائیلی گزارش داده اند که اسرائیل امرروز یکشنبه هیأتی را به قاهره می‌فرستد ولی در عین حال یکی از مقامات حماس گفته است که هیأت مذاکره‌کننده این جنبش ابتدا منتظر شنیدن نتیجه مذاکرات میانجی‌گران مصری با طرف اسرائیلی خواهند ماند.

در همین راستا خبرگزاری”العربیه” گزارش می دهد که یک هیأت امنیتی اسرائیل متشکل از سازمان‌های “شاباک” و “موساد” در قاهره درباره پیشنهاد جدید آتش بس بحث خواهند کرد که میانجی‌ها تهیه کرده‌اند. اما جزئیات این پیشنهاد جدید هنوز روشن نیست.

از سوی دیگر گزارش ها حاکی است که شاهزاده فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان سعودی شام روز شنبه یازدهم حمل با محمد مصطفی، صدراعظم و وزیر خارجه تشکیلات خود گردان فلسطین، درباره تحولات اوضاع در نوار غزه و پیرامون آن، روی خط تلفون گفت‌وگو نموده اند.

ــــــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس