معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / عملیات کم سابقه در پایتخت اسرائیل؛ یک سیاح ایتالوی کشته شده و پنج تن مجروح شدند

عملیات کم سابقه در پایتخت اسرائیل؛ یک سیاح ایتالوی کشته شده و پنج تن مجروح شدند

کابل- ګهیځ نیوز( ۱۹ حمل ۱۴۰۲):
در یک اقدام کم سابقه داخل خاک اسرائیل؛ یک تبعه ایتالیایی کشته شده و پنج تبعه خارجی دیگر مجروح شدند.
به گزارش الجز یره، ضمن این عملیات کم سابقه اختطاف اتباع خارجی در شهر تل ابیب پایتخت رژیم اشغالگر اسرائیل، یک سیاح ایتالوی کشته شده و پنج تن دیگر از سیاحان مجروح گردیده اند.
مراجع مسؤول در تل ابیب مرکز اسرائیل به رسانه ها گفته اند که سیاح ایتالوی در اثنای عملیات رهایی شان به قتل رسیده و از جمله پنج تن مجروح وضع صحی دو تن آنها وخیم گزارش شده است.
منابع پولیس در رژیم اشغالگر اسرائیل می گویند که همه قربانیان حادثه اخطاف سیاحان خارجی بودند و فرد کشته شده ایتالوی در اثر آتش اسلحه کشته شده است و کسی که عملیات اختطاف را انجام داده است هیچ گونه مرمی فیر نکرده است.
از سوی دیگر مسؤولین امنیتی در رژیم اشغالگر قدس می گویند که شخص اختطاف کننده “يوسف أبو جابر” نام دارد که از ساکنان منطقه ” کفر قاسم” در جنوب منطقه مثلث و در داخل خط سبز می باشد که شب گذشته از منطقه “کورنیش” در داخل تل ابیب این سیاحان را اختطاف کرده بود.
مسؤولین امنیتی اسرائیلی گفته اند که این شخص “يوسف أبو جابر” چهل و پنج سال عمر دارد که نزد نیرو های امینیتی رژیم اشغالگر سوابق جرمی ندارد و برای این عملیه اختطاف نیز از موتر شخصی و فامیلی خود کار گرفته است.
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام،تویتر، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید ⬇️
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس