معماری
خانه / ګهیځ نیوز / د اسلامي نړۍ خبرونه / رژیم صهیونیستی بار دیگر از هوا و زمین “غزه” را هدف قرار داد

رژیم صهیونیستی بار دیگر از هوا و زمین “غزه” را هدف قرار داد

کابل-گهیځ نیوز(۱۶ حمل ۱۴۰۲):
گزارشات رسانه ها حاکیست که ارتش اشغالگر اسرائیل یک بار دیگر از هوا و زمین مناطقی را در شمال، جنوب و مرکز نوار غزه و مسجد اقصی هدف حملات تهاجمی خود قرار داده و عده زیادی از نماز گزاران بی گناه را گرفتار نموده است.
ویب سایت خبری الجزیره می نگارد که طیارات جنگی رژیم صهیونیستی در جدید ترین تجاوز خود علیه نوار غزه، مناطقی را در جنوب، شمال و مرکز شهر غزه هدف قرار داده اند و طیارات جنگی برخی از مواضع مبارزین فلسطینی در جنوب شهر غزه را بمباران کرده اند.
همچنان گزارش شده که نیرو های توپچی مربوط ارتش رژیم صهیونیستی دو سنگر مربوط به مبارزین فلسطینی در نزدیکی مرزهای شمالی و جنوبی نوار غزه را هدف حملات خود قرار داده است.
رسانه های عربی گزارش می دهند که حملات توپخانه رژیم صهیونیستی یک نقطه در “بیت لاهیا” واقع در شمال نوار غزه و یک منطقه در شرق “دیر البلح” در مرکز نوار غزه را بیشتر هدف قرار داده اند.
به همین گونه گزارش می افزاید که گروه دیگری از شهرک نشینان یهودی در سرزمین های اشغالی به صحن مسجد الاقصی یورش برده‌اند.
از سوی دیگر گزارش شده است که صبح امروز زنگ خطر در شهرک‌های یهودی نشین در همسایگی نوار غزه (جنوب فلسطین اشغالی) به دلیل شلیک یک راکت توسط نیروهای مقاومت فلسطینی به صدا در آمد.
این حملات راکتی توسط عساکر رژیم صهیونیست پس از تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و بیرون کردن اجباری و به شکل وحشیانه معتکفان فلسطینی در داخل این مسجد اتفاق افتاده است.
تهاجم وحشیانه عساکر رژیم اشغالگر به بیت المقدس و لت و کوب وحشیانه معتکفین مسجد الاقصی ،
در آستانه عید پاک یهودیان صورت می گیرد که گفته شده ضمن آن نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی یورش برده و جوانان معتکف فلسطینی را بازداشت و با ضرب و جرح بیرون کردند
ـــــــــــــــــــــــ
برای اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام،تویتر، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید ⬇️
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس