معماری
خانه / کتابخانه / تحلیل او تبصره / خانمی که مسلمان بودنش برایش باعث عذاب گردید!

خانمی که مسلمان بودنش برایش باعث عذاب گردید!

در اواخر هفته ایکه گذشت یک بار دیگر داستان خانم پاکستانی تبار عافیه صدیقی که توسط نظامیان وحشی و تجاوزگر امریکایی گرفتار و به وحشیانه ترین شکل آن شکنجه و اذیت گردید، صفحات شبکه های اجتماعی و همچنان برخی از رسانه ها را پُر ساخته بود و حکایت های مظلومیت آن باز همبر سر زبانها افتید.
داکتر عافیه صدیقی ساینسدان معروف پاکستان که متولد سال ۱۹۷۲ میلادی در پاکستان و متخصص رشته عصب‌شناسی است که در مؤسسه تکنالوژی ایالت ماساچوست (دانشگاه ام‌آی‌تی) تحصیل و در سال ۲۰۰۱ میلادی دکترای خود را در این رشته از دانشگاه برندایس امریکا بدست آورده است.
خانم داکتر عافیه صدیقی تحصیلات خود را در امریکا بسر رسانید و از پوهنتون “ماساچوست” به عنوان داکتر متخصص در علم اعصاب که تخصص نادری است فارغ التحصیل شد، پس از آن به وطنش پاکستان بازگشت تا به کشور و مردمش خدمت کند.
براساس ادعای نیروهای متجاوز امریکایی مقیم در افغانستان، پولیس حکومت گذشته افغانستان در سال ۲۰۰۸ میلادی پس از یافتن یادداشت‌های دست‌نویسی در باره برنامه ساختن یک”بمب کثیف” (بمبی که در یک انفجار غیرهسته‌ای مواد خطرناک رادیواکتیو را در سطحی وسیع پراکنده می سازد) و مکان‌هایی در ایالات متحده به‌عنوان اهداف احتمالی یک “حمله کشتار جمعی” که مربوط به عافیه صدیقی بود، او را برای بازجویی و تحقیق در مورد آن‌ها بازداشت کرد.
این که موضوع چگونه بود و قضیه گرفتاری خانم عافیه صدیقی که در راه برگشت از کراچی به راولپندی در پاکستان مفقود شده بود و از ولایت غزنی افغانستان بازداشت شد، چگونه اتفاق افتاد داستان طولانی است و شاید مربوط به این بحث پنداشته نشود، اما آنچه بر سر این خانم ساینسدان پاکستانی در این مدت گذشت و شکنجه های جسمی و روحی ایرا که وی متحمل شد، به واقعیت که خیلی دردناک و اسفبار است.
آن گونه که منابع محلی در پاکستان با تکیه به اسناد و مدارک تحلیل می کنند موضوع گرفتاری(یا بهتر است بگوییم اختطاف) این خانم ساینسدان پاکستانی در نتیجه خوش خدمتی سردمداران کشورش و توطیه مستقیم “جنرال مشرف” دیکتاتور مزدور و بیگانه پرور آن کشور بود که در راستای خوش خدمتی به باداران غربی اش، حتی بر یک خانم که با اطفال خورد سالش از یک شهر به شهر دیگر کشورش در سفر بود، نیز دریغ نکرد.
این خاصه مزدوران حلقه بگوش غرب از پاکستان گرفته تا افغانستان بود، اگر جنرال مشرف دیکتاتور غلام مشرب پاکستان در راستای خوش خدمتی به اربابان امریکایی اش، یک خانم با اطفالش را داخل خاک کشورش دزدانه اختطاف و آن را به حیث تحفه به باداران امریکایی اش تقدیم کرد این جا در افغانستان هم امرالله صالح جاسوس شناخته شده و خاین امریکا با نشانه گرفتن بهترین علماء، متخصصان و فرزندان صدیق این کشور و از بین بردن آنها، در راستای خوشی باداران امریکایی و غربی اش، از هیچ نوع خوش خدمتی و غلامی دریغ نکرد و درست همان نقشی را بازی کرد که دیکتاتور مزدور” مشرف” در پاکستان آن را بدوش داشت!
ترور دزدانه ده ها تن از علماء، روحانیون، آگاهان سیاسی و اجتماعی در سالهای اخیر اقتدار منحوس غنی و امرالله خان که در پایتخت کابل و برخی شهر های عمده کشور صورت گرفت، برعلاوه بر قربانیان جنگ و وحشت امریکایی و غربی بود که این دو مزدور خود فروخته در زمان اقتدار شان، به این ملت تحفه دادند.
کشتن و ترور ناجوانمردانه شخصیت های مهم و نخبه دینی، سیاسی و اجتماعی کشور همچو شهید دکتور محمد عاطف، شهید دکتور محمد ایاز نیازی و چندین تن دیگر از این نخبگان سیاسی و اجتماعی این کشور که در اواخر اقتدار مزدورانه غنی- صالح صورت گرفت، درست همچو گرفتاری و سپاریدن خانم مظلوم دکتور عافیه صدیقی در پاکستان توسط “مشرف”، جزئی از اقدامات غلامانه و مزدورانه ای است که همچو یک لکه ننگ بر جبین تاریخ دو کشور مسلمان و همسایه ثبت خواهد بود.
به یقین که این گونه اقدامات و این گونه عملکرد های مزدورانه در این دو کشور همسایه و بالای افراد مسلمان و نخبه این ملت ثبت تاریخ کشور های مسلمانی چون افغانستان و پاکستان شده و تاریخ جهان اسلام آن را فراموش نخواهد کرد.
در این میان نقش و عملکرد وحشیانه و دد منشانه حکام امریکایی به حیث مدافعین حقوق بشر و آزادی های بشری در سراسر جهان نیز جالب است که با بی رحمانه ترین و وحشیانه ترین شکنجه های که روح و روان هر انسانی حتی از یاد آوری آن به خود می لرزد، نیز ثبت تاریخ بشری بوده و به یقین که روزی خواهد رسید که ملت های مظلوم و مسلمان با این قاتلین وحشی صفت و غلامان مزدور آن محاسبه خواهد کرد.
شکنجه های روح فرسا، قتل و کشتار چنگیزمنشانه و صد ها جنایت دیگر که مزدوران و اجیران مزد بگیر استعمار گران غربی چون مشرف در پاکستان و امرالله صالح و دیگران در افغانستان و دیگران در سایر کشور های اسلامی انجام دادند، لکه ننگی است بر جبین انسانیت و این انسان های وحشی صفت و یقین داریم که این وحشیان و قاتلین مزدور همان گونه که مشرف در پاکستان و صالح و دار و دسته اش در افغانستان رسوا و ذلیل شدند، نه در این دنیا از انتقام مردمی و نه در آن جهان از عذاب الهی نجات نمی یابند.
ـــــــــــــــــــــــ

برای تبصره ها و اخبار بیشتر به کانال خبری تلگرام،تویتر، ویب سایت و صفحه فیسبوک ما بپیوندید ⬇️
Tel:
https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl
twitter:

Web:

صفحهء اصلی


FB page:
https://www.facebook.com/Gaheez-News-105079805744164/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس