معماری
خانه / ګهیځ نیوز / اقتصاد او ټولنه / “حماس” ادعای یک مقام ایرانی در مورد دلایل و انگیزه عملیات طوفان اقصی را رد کرد

“حماس” ادعای یک مقام ایرانی در مورد دلایل و انگیزه عملیات طوفان اقصی را رد کرد

کابل گهیځ نیوز (۷ جدی ۱۴۰۲):

حرکت حماس” با انتشار یک بیانیه‌ای در کانال‌های تلگرامی این سازمان، اظهارات “رمضان شریف” سخنگوی سپاه پاسداران ایران مبنی بر این که گویا عملیات” طوفان الاقصی”، در انتقام به کشته شدن قاسم سلیمانی یکی از رهبران سپاه پاسداران راه افتیده است، را رد کرد.

رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز گذشته ۲۷ دیسامبر ضمن یک کنفرانس خبری در تهران گفت که حمله حماس به اسرائیل و عملیات “طوفان الاقصی”، یکی از انتقام‌های محور مقاومت از کشته شدن قاسم سلیمانی بود.

اما حماس ضمن پیام های منتشره در تلگرام این ادعای مقامات ایرانی را رد نموده گفت :”  ما بارها انگیزه و دلایل خود در مورد آغاز عملیات” طوفان الاقصی” را تکرار کرده‌ایم که ضمن آن در درجه اول خطرهایی است که مسجد الاقصی را تهدید می‌کند و در بعد هم تمام اقدامات مقاومت فلسطین در پاسخ به اشغال صهیونیست‌ها و ادامه دشمنی با مردم فلسطین و مکان‌های مقدس این دیار است.”

پس از این اعلامیه حماس، رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران ایران برخلاف آنچه در ویدیوی سخنانش شنیده می‌شود، اعلام کرد که وی نگفته است که انگیزه عملیات «طوفان الاقصی» انتقام از ترور قاسم سلیمانی بوده بلکه او گفته که یکی از “نتایج” این عملیات، انتقام از این ترور بوده است.

ـــــــــــــــــ

گهیځ نیوز از گوشه و کنار کشور و از اطراف و اکناف جهان، با تازه ترین اخبار، وقایع، مصاحبه ها، گزارش ها و تبصره ها روی داغ ترین قضایا ومهم ترین رخداد ها با در نظر داشت اصل دقت و توازن هر ساعت خدمت شما تقدیم می کند. ادرس های خبری ما:

 

Telegram:

https://t.me/+Vy9GsPl90MY3NjVl

twitter:

https://twitter.com/GaheezAgency

Web:

https://www.gaheez.af/

FB page:

https://www.facebook.com/Gaheez-News-گهیځ-نیوز-۱۰۵۷۷۲۲۹۹۲۸۴۹۰۳/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس