معماری
خانه / فعالیتونه / دستگیری از ژورنالیستان مستمند در افغانستان

دستگیری از ژورنالیستان مستمند در افغانستان

دستگیری از ژورنالیستان مستمند در افغانستان
انجمن نویسنده گان و ژورنالیستان ګهیځ که همیشه متعهد به دستگیری و همکاری با هم مسلکان عزیز خویش است، به حیث یک ادرس و مرجع مطمین در راستای دستگیری و همکاری با هم مسلکان و هموطنان خویش، سعی به خرچ داده تا به مشکلات و مسایل آنها به حیث یک وجیبه ملی و مسلکی رسیده گی نماید.
از همین رو هیأت رهبری انجمن نویسنده گان و ژورنالیستان ګهیځ، با توجه به مشکلات موجود داخلی در صف هم مسلکان عزیز خود، تصمیم گرفت تا در کنار سایر برنامه های خیر اندیشانه برای هم مسلکان عزیز، به کمک آنعده از ژورنالیستان افغان بشتابد که در شرایط بحرانی موجود وظایف شان را از دست داده و با مشکلات عدیده ای در کابل و ولایات کشور دست و پنجه نرم می کنند.
همچنان انجمن ګهیځ قصد دارد تا در این راستا حمایت مادی و معنوی اقشار مختلف جامعه همچو تجار ملی کشور، ژورنالیستان، مؤسسات خیریه داخلی و خارجی، افغان های مقیم در خارج از کشور و افراد خیر اندیش جامعه را جلب نموده به حمایت از این ژورنالیستان بپردازد.
انجمن ګهیځ تلاش خواهد کرد تا به همکاری نهاد های هم مثل و همکار با این عده از هم مسلکان عزیز و ژورنالیستان بی بضاعت از همکاری مادی.و مواد اولیه خوراکی گرفته تا همکاری در پیدا کردن وظیفه، در هر میدان، یار و مدد گار باشد.
با توجه به این همه و با درک این معضل اداره انجمن نویسنده گان و ژورنالیستان ګهیځ، از همه نهاد های محترم کمک کننده، مؤسسات خیریه، اشخاص انفرادی در داخل و خارج از کشور و سایر جهت ها امید وار است تا در این راستا ما را یاری رسانیده و اطمینان می دهد که کمک های آنها بدون کم و کاست و به گونه شفاف در دسترس افراد مستحق از این طبقه خواهد رسید.
و ما توفیقي الا بالله
انجمن نویسنده گان و ژورنالیستان ګهیځ
TEL: 0785242310- 0747999386
Account No: 00102200017425 USD $
Account No: 00102100017288 Afg.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس