معماری
خانه / اعلامیه / نشست توسعه همکاری ها دایر شد!

نشست توسعه همکاری ها دایر شد!

 

به ادامه نشست های همکاری و هماهنگی بین ادارات رسانه یی و نهاد های ژورنالستی افغانستان و اتحادیه ژورنالستان لندن و بریتانیا، بتاریخ ۳ سرطان سال جاری بار دیگر نشست مشورتی به وساطت انجمن نویسندگان و ژورنالستان گهیځ، در دفتر این انجمن تدویر یافت.

در این نشست هم که به تعقیب نشست های قبلی دایر شده بود، روی توسعه همکاری های دو جانبه بین فدراسیون ژورنالستان و نهاد های رسانه یی افغانستان و اتحادیه ژورنالستان لندن که شاخه یی از اتحادیه عمومی ژورنالستان بریتانیا و آیرلند شمرده می شود، بحث صورت گرفت.

در این نشست صفی الله تهذیب از اعضای افغانی الاصل اتحادیه ژورنالستان لندن از یک سو و اعضای فدراسیون ژورنالیستان و نهاد های رسانه یی افغانستان، از سوی دیگر بر تقویت و توسعه همکاری ها تاکید کرد، این عضو اتحادیه ژورنالستان لندن ګزارش از فعالیت ها و لابی ګری آن به خاطر جلب همکاری با ژورنالستان افغان تقدیم کرد و خواستار اتحاد بیشتر ژورنالستان افغان به خاطر توسعه فعالیت های خبرنګاری و دفاع از حقوق آنان شد.

در ادامه برنامه حجت الله مجددی مسؤول اجرايي انجمن ژورنالستان آزاد افغانستان، به نمایندگی از هیأت رهبری فدراسیون ژورنالستان و نهاد های رسانه یی افغانستان، در مورد مشکلات و وضعیت خبرنګاران افغان صحبت کرد.

آقای مجددی افزود: خبرنګاران افغان هم در بخش دانش و ارتقای ظرفیت و هم در بخش وسایل ایمنی نیاز به توجه و کمک دارند.

از سوی هم استاد سردار محمد دیندار خیل مسؤول انجمن نویسندگان و ژورنالیستان گهیځ به خاطر خدمت به خبرنګاران افغان از تلاش ها و حسن نیت آقای تهذیب سپاس ګزاری نموده و برای رفع نیازمندی ها و کمک به خبرنگاران افغان اعلام آمادگی هرګونه همکاری کرد.

قابل ذکر است که این دومین نشستی در این مورد بود و سال پار هم بتاریخ ۲۵ جون همچو نشست آغاز و توسعه همکاری های اتحادیه خبرنگاران لندن با خبرنګاران افغان دایر شده بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس